English

جزئیات دستگیری باند ۵ نفره سرقت در غرب پایتخت

فرمانده انتظامی غرب استان تهران درباره جزئیات دستگیری باند ۵ نفر که یا سلاح گرم و سرد اقدام به سرقت می‌کردند، توضیحاتی داد.

جزئیات دستگیری باند ۵ نفره سرقت در غرب پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی شکایت‌ها و درخواست‌های مردم مبنی بر سرقت مسلحانه و سرقت به عنف، این امر در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان ما در پلیس آگاهی، تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی را تشکیل دادند و اقدام به شناسایی اعضای این باند کردند.

وی ادامه داد: ماموران در مرحله اول با تحقیقات محلی یکی از اعضای این باند را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی توانستند اعضا دیگر را شناسایی کنند. این باند ۵ نفر بود و در شهریار و شهرستان‌های غرب استان اقدام به سرقت مسلحانه و سرقت به عنف، با سلاح سرد و گرم می‌کردند که همگی آن‌ها دستگیر شدند.

سردار ظهیری بیان کرد: این افراد سوژه‌های خود را به عنوان مسافر با خودرو‌های سرقتی سوار می‌کردند. شهروندان باید دقت کنند که هر خودرویی سوار نشوند و به راحتی اطمینان نکنند. همچنین اگر موارد مشکوکی هم توسط شهروندان دیده شد این را به پلیس اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: از این باند دو دستگاه خودرو سرقتی، سلاح گرم و سرد کشف شد و تاکنون ۴۷ مالباخته اعضای این باند را شناسایی کردند و اگر شهروندانی به این شیوه مورد سرقت قرارگرفته اند می‌توانند به فرماندهی انتظامی غرب استان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه