English

بارش پراکنده باران در بیشتر مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

بارش پراکنده باران در بیشتر مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان اظهار کرد: طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور به‌جز جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده باران رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: طی این مدت در برخی نواحی استان‌های خوزستان، جزایر شمال خلیج فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ارتفاعات کرمان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر رشد ابرهای همرفتی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

ضیاییان در ادامه با بیان اینکه طی فردا (۲۵ فروردین) بارش به‌تدریج در نوار غربی کشور کاهش پیدا می‌کند، اظهارکرد: طی روز پنجشنبه (۲۶ فروردین) در استان‌های واقع در نوار شرقی و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز جمعه (۲۷ فروردین) در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: طی روز شنبه (۲۸ فروردین) در ساعات بعد ازظهر در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۵ فروردین) کمی ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد  و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۲۶ فروردین) نیز کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه