English

محسن هاشمی:

تولید در داخل ۳۰ تا ۷۰ درصد گران‌تر تمام می‌شود

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به موانع پیش‌روی تولید داخل اتوبوس و واگن مترو گفت: 30 تا 70 درصد تولید در داخل گران‌تر تمام می‌شود و عدم انسجام بین دستگاه‌ها بزرگ‌ترین مانع تولید است.

تولید در داخل ۳۰ تا ۷۰ درصد گران‌تر تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع کرونا اظهار داشت: متأسفانه نوروز امسال تحت تأثیر کرونا قرار گرفت و با کاهش حتی 50 درصدی رعایت پروتکل‌ها همراه بودیم. البته تأخیر در واکسیناسیون کرونا هم وجود دارد و اکنون مبتلایان 5 رقمی و آمار قربانیان سه رقمی شده است.

وی افزود: آمار واکسیناسیون هنوز به یک درصد هم نرسیده و امیدواریم به فوریت این مسأله جبران شود همچنین تحقق شعار سال توسط مقام معظم رهبری مطرح شده و مسأله تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی مدنظر همه قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: عدم انسجام بین دستگاه‌های ذی‌ربط بزرگ‌ترین مانع تولید است به طور مثال در تولید واگن مترو و اتوبوس علیرغم کمبود واگن اتوبوس و مصوبات قانونی و نیاز مردم در دهه اخیر اقدامات لازم انجام نگرفت.

هاشمی اعلام کرد: 14 کارخانه اتوبوس و واگن‌سازی در کشور داریم ولی به دلیل اینکه ناهماهنگی در بین 10 ارگان وجود داشت اقدامات لازم برای تولید اتوبوس و مترو انجام نگرفت که امیدواریم موانع برطرف شود.

وی گفت: هزینه‌هایی بر سر تولید وجود دارد و حتی یارانه منفی به تولید هم داده می‌شود به طوری که 30 تا 70 درصد تولید در داخل گران‌تر تمام می‌شود و امیدواریم با همت مسؤولان مشکل پیش‌روی تولید برطرف و قیمت‌ها همچنین تورم کنترل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی