English

احتمال ترافیک سنگین در برخی جاده های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با پیش بینی ایجاد ترافیک سنگین در برخی جاده ها در پنجشنبه و جمعه پایان این هفته، گفت: مسافران زمان برگشت خود را مدیریت کنند.

احتمال ترافیک سنگین در برخی جاده های کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به مسافرت برخی از هموطنان در چند روز ابتدای نوروز و نزدیک شدن به زمان پایان تعطیلات و ظرفیت مشخص جاده‌ها، گفت: در صورت همزمانی برگشت سفرهای چند روزه اخیر در پنجشنبه و جمعه پایان این هفته احتمال ایجاد ترافیک سنگینی در برخی از جاده وجود دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد، مسافران زمان برگشت از سفر خود را مدیریت کنند و آن‌را به روز پنج شنبه و جمعه پایان هفته موکول نکنند.

شیرانی اظهار داشت: با توجه به نیاز به تردد در هر دو جهت جاده‌ها در این ایام، برنامه‌ای برای یک طرفه کردن جاده‌ها در پایان تعطیلات این هفته در طرح‌های ترافیکی پلیس راهور ناجا وجود ندارد.

وی ادامه داد: ظرفیت تردد در برخی از جاده‌ها مانند جاده چالوس به نسبت سایر جاده‌ای شمالی، پایین‌تر است و طبیعتاً در شرایط موجود با توجه به همزمانی سفرها، تراکم بالا خودروها باعث کندی تردد و افزایش زمان بیشتر سفر در این جاده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تاکید کرد: در این شرایط بهتر است از سایر جاده‌های شمالی مانند هراز و فیروزکوه استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه