English

تداوم محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ادامه دارد همچنین محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی از ساعت ۲۱ تا ۳بامداد ادامه دارد.

تداوم محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گلستان گزارش شده است. البته در تمامی جاده‌ها، شاهد ترافیکی روان و بدون مشکل هستیم. در عین حال به جز جاده شهداد به نهبندان و خرم آباد- پلدختر تمامی جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.

وی با اشاره به وضعیت تردد در شهرها، افزود: وضعیت تردد در شهرها بیانگر پرهیز از سفر توسط بخش زیادی از مردم است که از همکاری و همراهی مردم در پرهیز از سفر و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر می‌کنیم. به همین علت در ایام نوروز طرح ویژه تسهیل تردد و انضباط بخشی ترافیکی در شهرها ادامه می‌یابد.

شیرانی ادامه داد: محدودیت تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ادامه دارد و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای گروه قرمز نارنجی زرد و آبی از ساعت ۲۱ تا ۳بامداد ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه