English

ترافیک «سنگین» در معابر منتهی به بهشت زهرا

جانشین پلیس راهور ناجا با اعلام خبر ترافیک سنگین در بلوار هاشمی به سمت بهشت زهرا گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ۲۱ تا ۳ صبح متعلق به معابر درون شهری است نه جاده‌ها.

ترافیک «سنگین» در معابر منتهی به بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددهای جاده ای و بین شهری اظهار داشت: بنابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ممنوعیت تردد به ۴۰ شهر قرمز و نارنجی پابرجاست و ورود پلاک های غیر بومی به این شهرها و خروج خودروهای بومی از ۴۰ شهر مصوب، ممنوع است.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: جریمه تردد پلاک های غیر بومی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی گفت: تردد به ۴۰ شهر اعلام شده که شرایط قرمز و نارنجی دارند ممنوع بوده و سفر به بقیه شهرها که در شرایط زرد و آبی قرار دارند منعی نداشته و جریمه‌ای اعمال نخواهد شد؛ اگرچه توصیه می شود که با توجه به شرایط کرونا از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود.

سردار حسینی در خصوص تردد شبانه و اخباری که روز گذشته مبنی بر ممنوعیت تردد شبانه در جاده ها منتشر شد گفت: متاسفانه برخی از اصحاب رسانه در انتشار اخبار دقت و صحت لازم را لحاظ نمی‌کنند؛ همانطور که بارها اعلام شد ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳فقط در محورهای درون‌شهری اجرا شده و در جاده ها ممنوعیت تردد شبانه نداریم.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیک ی جاده‌ها و معابر درون شهری اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در کلانشهرها در معابر منتهی به آرامستان ها به خاطر زیارت اهل قبور در جمعه آخر سال، پرحجم است.

سردار حسینی افزود: ترافیک در تهران در معابر منتهی به بهشت زهرا به خصوص در بلوار شهید هاشمی و صالح آباد سنگین گزارش شده است.

جانشین ‌پلیس راهورناجا وضعیت تردد در جاده‌ها را عادی و روان اعلام و خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت جاده ها نشان می‌دهد که مردم پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا را رعایت کرده و از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی