English

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در گفتگو با موج:

در خواست می کنیم تا شهروندان و خانواده های شهدا امروز به بهشت زهرا نیایند/ معتقدیم موثرترین محدودیت صادقانه در خواست کردن از مردم است

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) طی پیامی از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با لغزنده بودن شرایط کنونی شیوع کرونا، امروز و در آخرین پنجشنبه پایان سال برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا مراجعه نکنند.

در خواست می کنیم تا شهروندان و خانواده های شهدا امروز به بهشت زهرا نیایند/ معتقدیم موثرترین محدودیت صادقانه در خواست کردن از مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار موج در|آستانه  آخرین پنجشنبه سال 1399 که مخصوص زیارت اهل قبور است با بیان اینکه شرایط تهران در مقابل کرونا شکننده و ناپایدار است، گفت: بر اساس تدبیر و تصمیماتی که با همراهی پلیس راهور ناجا، نیروی انتظامی و ارگان های شهر تهران گرفته شده است تصمیم بر این شد که از مردم درخواست شود در شب جمعه آخر سال حتی الامکان به بهشت زهرا مراجعه نکنند و زیارت اهل قبور را به زمان دیگری در سال موکول کنند چرا که اگر شهروندان اصول و پروتکل های را رعایت نکنند ممکن است هر لحظه به شرایط سخت آبان ماه باز گردیم.

وی با ذکر اینکه خوشبختانه مردم همکاری خوبی را برای رعایت پروتکل ها با مسئولان داشته و دارند گفت : مثلا در همین جا و در ایامی مانند  پنجشنبه هفته گذشته (عید مبعث) شهروندان به پیام های مدیران شهرداری و راهور توجه بسیار خوبی داشتند و بهشت زهرا خیلی خلوت بود.

خال با اشاره به اینکه سال 99 برای سازمان بهشت زهرا سالی بسیار سخت و طاقت فرسا بوده است، گفت: سازمان بهشت زهرا از همان ساعات در خط اول مبارزه با کرونا حضور داشت و عملا این سازمان از اسفند ماه 98 درگیرکرونا شد و در کنار کادر درمان حضور داشت. در واقع پرسنل بهشت زهرا بدور از هیاهو، سالی پر مشغله و پراز درد و رنج را پشت سرگذاشته و کارمندان این سازمان چندین پیک پی در پی را تجربه کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت های خاصی برای این ایام در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه یه اینکه سازمان بهشت زهرا یک سازمان خدماتی است و روزانه قریب به 200 متوفی در شهر تهران تدفین می شوند و طبیعتا خانواده های داغدار برای دفن عزیزان خود به این سازمان مراجعه می کنند ایجاد محدودیت و تعطیلی مشکلات عدیده ای را برای شهروندان ایجاد می کند. برای همین فعلا تصمیمی برای ایجاد محدودیت در این سازمان گرفته نشده است.

مدیر سازمان بهشت زهرا با ذکر اینکه در عین حال، همه تمهیدات اندیشیده شده است و نیروهای پلیس راهور از بامداد پنجشنبه حضور خواهند داشت گفت: اما معتقدیم که بهترین راه، درخواست صادقانه با مردم برای ممانعت از تردد در بهشت زهراست . چرا که معتقدم وقتیکه مردم ببینند مسئولان صادقانه با آنها سخن می گویند به آنها توجه بیشتری می کنند و کمتر در نقاط مختلف مثل همین بهشت زهرا تردد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که مردم در این مورد با مسئولان برای سلامت خودشان همراه باشند و یاری کنند گفت: باز هم از همگی درخواست می کنم که درآخرین پنجشنبه سال به بهشت زهرا مراجعه نکنند و زیارت اهل قبور را به ایام سال موکول کنند. 

خال افزود: در همین راستا به ویژه از والدین گرانقدر شهدا و خانواده شهدا که از گروه های پرخطر جامعه هستند درخواست می کنیم تا این ایام کمی تحمل کنند  تا از این شرایط شکننده کرونایی عبور کنیم و خدای ناکرده با تردد در نقاط پرخطری مانند بهشت زهرا جان و سلامت خود و عزیزانشان را به خطر نیاندازند . البته شهروندان مطمئن باشند با توصیه های شهردار تهران و معاون خدماتی شهرداری و با هماهنگی های انجام شده با بنیاد شهید تمام پرچم های مزار شهدا تعویض و مزار شهدا عطر افشانی و غبار روبی شده و به یاد انقلاب اسلامی بهشت زهرا گل کاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه