English

سردار اشتری:

پلیس در ایام نوروز و تعطیلات مجری تصمیمات ستاد ملی کرونا است

سردار حسین اشتری با بیان اینکه در ایام نوروز و تعطیلات آن، نیروی انتظامی مجری تصمیمات ستاد ملی کرونا است، اظهارکرد: امیدواریم مردم عزیزمان در ایام آتی هم بیش از پیش مراقبت کنند و اجازه ندهند در موج چهارم کرونا شرایط کشور سخت تر شود.

پلیس در ایام نوروز و تعطیلات مجری تصمیمات ستاد ملی کرونا است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و یگان ویژه حافظان امنیت و آسایش مردم هستند، اظهارکرد: هیچ خط قرمزی جز آسایش و راحتی مردم از سوی پلیس برای تامین و حفظ امنیت آنان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همان نیرویی است که در حوادث و بلایای طبیعی مانند یک امدادگر دلسوز به مردم خدمت رسانی می‌کند و در برابر اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و سرسخت می‌ایستد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه انتخابات سال آینده را پیش رو داریم و بر اساس تکالیف قانونی، تامین نظم و امنیت این رویداد بزرگ و ملی بر عهده نیروی انتظامی است، تصریح کرد: خوشبختانه تجربیات بسیار ارزشمند و موفقی در این عرصه در کارنامه ناجا ثبت شده است و در این انتخابات هم با مدد الهی و استفاده ازتجربیات، فضایی آرام و امن را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه فراهم خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم قانون‌مدار ما بهترین حامیان در این کار بزرگ هستند، گفت: انتظار داریم کاندیداها و ستادهایشان با در نظر گرفتن شرایط خاص کشور و رعایت پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا و لحاظ کردن ملاحظات، خودشان پیشتاز این عرصه باشند و کاری کنند که نیروی انتظامی صرفا همراه آنان باشد و توانش را در سایر حوزه ها مصروف کند.

اشتری با بیان اینکه در ایام نوروز و تعطیلات آن، نیروی انتظامی مجری تصمیمات ستاد ملی کرونا است، اظهارکرد: امیدواریم مردم عزیزمان همانگونه که تاکنون با رعایت موازین بهداشتی، باعث کاهش آمار تلفات شده اند، در ایام آتی هم بیش از پیش مراقبت کنند و اجازه ندهند در موج چهارم کرونا شرایط کشور سخت تر شود.

بازرسی و نظارت در کارها اثرات مثبتی دارد

فرمانده ناجا در جلسه جمع بندی طرح نظارت ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ماموران انتظامی در ماموریت های محوله با شناسایی های دقیق و اشراف اطلاعاتی کامل وارد عرصه می شوند که تلاش همکاران در سراسر کشور بسیار خوب و به صورت جهادی است ، گفت: کمال تشکر را از پرسنل دارم، مخصوصا منطقه ای مثل غرب استان تهران که پرسنل به صورت جهادی فعالیت می کنند.

اشتری ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام جواد (ع) و اعیاد ماه رجب با تشکر از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و کلیه ماموران انتظامی، اظهار داشت: پرسنل انتظامی در تمامی مجموعه ها مشکلات مردم را حل می کنند که این یکی از بزرگترین مستحبات و نعمت بزرگی است که پیامبر اکرم (ص) به آن تاکید کردند و هر حاکمیتی وظیفه تضمین امنیت و سلامت مردم را دارد. موضوع امنیت بر عهده ناجا است و مردم امنیت عمومی را از ما می خواهند.

وی افزود: درخصوص بازرسی و نظارت ها باید گفت که این امر اثرات مثبتی دارد و در این رابطه از معاونان، مدیران و همچنین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تقدیر و تشکر می کنم.

اشتری با اشاره به اینکه مجموعه های فرماندهی انتظامی غرب و شرق تهران کمربند امنیتی تهران بزرگ هستند، اظهارکرد: تقویت این دو مجموعه باعث تقویت امنیت تهران می شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت پلیس برای تمام مردم، مسئولان و تک تک آحاد جامعه محسوس است، گفت: در بحث کاهش تصادفات باید بیش از پیش تلاش شود تا شاهد کاهش چشمگیری آمار تلفات در این زمینه باشیم و خوشبختانه در غرب استان تهران امسال شاهد کاهش ۸ درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته هستیم.

فرمانده ناجا درباره مقابله با اراذل و اوباش اظهارکرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که این امر باید ادامه دار باشد چراکه این دستگیری ها اثرات بسیار خوبی در تامین و حفظ نظم و امنیت جامعه داشته است.

اشتری با تاکید بر اینکه ماموران انتظامی در ماموریت های محوله با شناسایی های دقیق و اشراف اطلاعاتی کامل وارد عرصه شوند، گفت: در بحث دستگیری اراذل و اوباش باید با قاطعیت این افراد را دستگیر کرد که افکار عمومی آن را می پسندند و دستگیری ها و تحویل آنان به مقامات قضائی به صورت مستمر در دستور کار ناجا است و الحمدالله مقام معظم رهبری نیز از این بابت رضایت داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: در بحث سرقت که یکی از موضوعات مهم کشوری است قرارگاه مبارزه با سرقت راه اندازی شده و فعالیت های خوبی صورت گرفته است و کشفیات زیاد و خوبی داشتیم ولی نیاز است به صورت ویژه موضوع دنبال شود چرا که این امر از نظر روانی برای شهروندان بسیار مهم است.

وی در ادامه گفت: در بحث آموزش ها و گزینش، ناجا سعی کرده عضویابی کند نه فقط عضوگیری تا افراد دارای صلاحیت وارد سازمان شوند همچنین آموزش های پرسنل باید تداوم داشته باشد و فقط برای بدو ورود نباشد. معاونت ها و یگان ها باید به سمت حرفه ای شدن در این زمینه بروند.

اشتری با بیان اینکه قرارگاه جهادی صیانت از پرسنل باید به صورت مرتب تشکیل شود، گفت: صیانت از کارکنان همیشه در دستور کار است و فرماندهان نیز در این زمینه مسئولیت جدی بر عهده دارند و سرکشی ها و بازدیدها به صورت مرتب مدنظر باشد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در بحث معیشت کارکنان یک عقب ماندگی مشاهده می شود، تصریح کرد: در بحث مسکن و حقوق در برخی رده ها افزایش حقوق نسبتا خوب بوده که این گام خوبی است ولی متاسفانه به قدری تورم وجود دارد که افزایش حقوق ها زیاد به چشم نمی آید و پرسنل تحت فشارند بنابراین ناجا به دنبال کمک های معیشتی به پرسنل است.

وی اضافه کرد: ۱۲۰ هزار نفر از پرسنل فاقد منزل ملکی هستند که این امر به استحضار حضرت آقا هم رسیده است که ایشان فرمودند به جد پیگیر این مسئله باشید که بنده امیدوارم تا ۴سال آینده این امر محقق شود و به کمک های وزارت مسکن و دیگر نهادهای ذی ربط نیاز داریم.

اشتری در پایان با تاکید بر اینکه تلاش همکاران انتظامی در سراسر کشور بسیار خوب و به صورت جهادی است و بنده کمال تشکر را از پرسنل دارم، گفت: در منطقه ای مثل غرب استان تهران پرسنل به صورت جهادی فعالیت می کنند که نیاز است تجهیزات و کمک های فراوانی به آنها شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی