English

شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی تشریح شد

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو دررشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ تشریح شد.

شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی تشریح شد

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ وزارت آموزش و پرورش در خصوص شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو دررشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان ودانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

بر این اساس با توجه به پیگیرس برخی داوطلبان متقاضی آزمون سراسرس سال ۱۴۰۰ مبنی بر عدم امکان ثبت نام برای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در آزمون مزبور به دلیل داشتن سن بالاتر از ۲۲ سال در صفحه ۴۳ و ۴۴ در دفتر چه راهنمای ثبت نام شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ تصریح شده است، شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشگاه های مزبور از جمله شرط سنی و شرط معدل و موارد دیگر...، با رعایت تبصره ۱ ماده واحده «نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش» مصوبه جلسه ۸۳۳ مورخ ۲۷ آبان سال۹۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی و به شرط صدور مجوز ردیف استخدامی و تأمین اعتبار مالی لازم از طریق دفترچه شماره (۲) راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی، اطلاع رسانی خواهد شد.

بنابراین محدودیتی برای افراد جهت ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ از سوی آموزش وپرورش تا ۲۴ سال ایجاد نشده و داوطلبان می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه