English

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم

سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم با حکم وزیر علوم منصوب شد.

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی ندا شفیعی را به عنوان سرپرست اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

در حکم دکتر غلامی آمده است؛

سرکار خانم دکتر ندا شفیعی

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سرکار عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با توجه به نقش و اهمیت جایگاه خطیر روابط عمومی در دنیای ارتباطات، اطلاع رسانی، ارتباط مستمر با مردم و مسئولین و رسانه‌ها در راستای پاسخ‌گویی به مردم و نقش مهم و بی‌بدیلی که آن اداره کل در پیشبرد و اجرای راهبردها و برنامه‌های تبلیغاتی دولت محترم تدبیر و امید برعهده دارد، با همکاری و هماهنگی با کلیه معاونان و مدیران و همکاران وزارتخانه در اطلاع‌رسانی به موقع فعالیت‌های انجام شده توسط دانشگاهیان بویژه در حوزه توسعه علمی کشور و امور فرهنگی موفق و موید باشید.

همچنین وزیر علوم طی نامه‌ای ضمن موافقت با استعفای دکتر علیرضا عبداللهی‌نژاد مدیرکل سابق روابط عمومی، از زحمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ دکتر ندا شفیعی، دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات است که پیش از این معاون اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی