English

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تا روز چهارشنبه (۸ بهمن ماه) آسمانی صاف در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه هستیم.

صادق ضیاییان افزود: تا روز پنجشنبه (۹ بهمن ماه) روند تدریجی افزایش دما در کشور رخ خواهد داد که بیشترین مقدار آن در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل  ۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. از این رو در دامنه‌های رشته کوه البرز ذوب برف و وقوع  پدیده بهمن قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از روز پنجشنبه (۹ بهمن ماه) گفت: ورود این سامانه سبب بارش برف و باران و وزش باد در برخی نقاط شمال غرب و غرب می‌شود. این سامانه روز جمعه (۱۰ بهمن ماه) تقویت می‌شود و علاوه بر شمال غرب و غرب، در جنوب غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سبب بارش می‌شود.

وی اضافه کرد: نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس روز سه شنبه (۷ بهمن ماه) مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی کشور تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۷ بهمن ماه) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۸ بهمن ماه) صاف همراه با غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرمترین و سردترین زمان به ۱۳ و  ۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی