English

هشدار پلیس راهور نسبت به لغزندگی جاده‌های برون‌شهری

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا نسبت به بارش برف و لغزندگی جاده‌های برون‌شهری هشدار داد.

هشدار پلیس راهور نسبت به لغزندگی جاده‌های برون‌شهری

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ عین الله جهانی اعلام کرد: در محورهای برفگیر در حال حاضر علیرغم حضور موثر پلیس راه، شاهد توقف های مقطعی و یا کندی حرکت به دلیل لغزنده بودن معابر هستیم.

وی افزود: گزارش ها در ۲۴ساعت گذشته حکایت از مسدود شدن محورهایی از قبیل "خلخال-سرچم"، "مهاباد-بوکانگ و "سرورآباد به پاوه(گردنه ژالانه)" به علت بارش برف ، کولاک و کاهش دید دارد و در کنار این موضوع، وقوع تصادفاتی به دلیل لغزندگی معابر را شاهد بوده‌ایم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه اظهارکرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل تردد بدون زنجیر چرخ میسر نیست و این وضعیت محور "شاهین دژ-میاندوآب"، محور "بوئین زهرا" و محور "داران-الیگودرز" را نیز شامل می شود البته بارش باران در استان های گیلان، مازندران و گلستان نیز به نوبه خود رانندگی در این استان ها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: به هموطنان توصیه می شود قبل از حرکت با شماره های ۸۸۲۵۵۵۵۵ ، ۱۲۰ تماس بگیرند و یا با مراجعه به وبسایت www.rahvar120.ir از وضعیت راه ها و محدودیت ها و ممنوعیت هایی که ممکن است پلیس به صورت میدانی برای حفظ ایمنی و پیشگیری از در راه ماندن هموطنان اتخاذ کند، مطلع شوندو تنها مرجع اطلاع رسانی دراین موارد پلیس راهنمایی و رانندگی است.

جهانی در پایان ضمن توصیه نسبت به پرهیز از سفرهای غیر ضروری گفت: تقاضا می شود حتما زنجیرچرخ ، سلامت و ایمنی وسیله نقلیه و به همراه داشتن پوشاک گرم و باک پر سوخت، مدنظر هموطنان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه