English

مرحله دوم برخورد با «زمین‌ خواری» در کشور کلید خورد

سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از آغاز مرحله دوم طرح برخورد با «زمین‌ خواری» در کشور خبر داد.

مرحله دوم برخورد با «زمین‌ خواری» در کشور کلید خورد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با زمین خواری و رفع تصرف یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی و دستگیری 324 متهم در کشور طی هفته گذشته خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر برنامه‌های پیش بینی شده این پلیس دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با زمین‌خواری به عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی و مقابله ای با این پدیده شوم با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به مدت 72 ساعت طی هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با مطالعه و اشرافیت کامل در این مدت بیش از 200 مورد از اراضی ملی و منابع طبیعی که به اشکال مختلف به تصرف افراد سودجو درآمده بود را به همراه هویت متصرفان غیرقانونی شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیری آنها انجام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این خصوص نزدیک به یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف و 324 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی بویژه زمین خواری و سوء استفاده از بیت المال را از به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی