English

دستاوردهای طرح «شهید سلیمانی» در استان خراسان شمالی

سخنگوی وزارت بهداشت توضیحاتی درباره چگونگی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خراسان شمالی را ارائه کرد.

دستاوردهای طرح «شهید سلیمانی» در استان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری موج، سیما سادات لاری گفت: از استان خراسان شمالی و بجنورد صحبت می‌کنیم. طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی در حال اجرا است و در حال حاضر کمیته‌های عملیاتی طرح مذکور در قالب تیم‌های مراقبت، حمایت و نظارت در نقاط مختلف استان فعال هستند. در حال حاضر کمیته‌های عملیاتی محلات متشکل از هلال احمر، بسیج، نیروهای حوزه سلامت، سفیران سلامت و نیروهای مردمی در قالب حدود ۸۴۷ تیم عملیاتی با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی اسفراین در حال ارائه خدمت هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: از زمان اجرای طرح در این استان، از بیش از ۹۳۱۵ نفر غربالگری صورت گرفته است و انجام تست رپید از افراد دارای علائم بیماری آغاز شده است و از زمان آغاز اجرای طرح بیش از ۳۳ هزار و ۲۸۳ مورد بازدید نظارتی برای رعایت پروتکل‌ها در سطح استان صورت گرفته است.

لاری درباره اقدامات خیرین استان خراسان شمالی، گفت: کمک مالی به ۲۷۷۵ خانواده آسیب‌پذیر جهت خرید اقلام بهداشتی صورت گرفته است.

وی افزود: علی‌رغم کاهش در موارد مرگ و میر و بستری ناشی از بیماری در کشورمان، مبارزه با کرونا کماکان با جدیت ادامه دارد و هرگونه عادی انگاری منجر به افزایش شیوع بیماری می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه