English

تقدیر آیت الله رئیسی از رئیس شورای عالی قضایی عراق

رئیس قوه قضائیه از فائق زیدان رئیس دستگاه قضایی عراق و قضات عراقی برای صدور حکم بازداشت دونالد ترامپ به دلیل صدور دستور ترور فرماندهان مقاومت در فرودگاه بغداد تقدیر کرد.

تقدیر آیت الله رئیسی از رئیس شورای عالی قضایی عراق

به گزارش خبرگزاری موج ، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز در جلسه شورای عالی مسئولان قضائی از فائق زیدان رئیس دستگاه قضایی عراق و قضات عراقی برای صدور حکم بازداشت دونالد ترامپ به دلیل صدور دستور ترور فرماندهان مقاومت در فرودگاه بغداد تقدیر کرد.

رئیس قوه قضاییه خاطر اظهار کرد: ترامپ آمر و عامل اصلی ترور فرماندهان مقاومت است، اما جنایات او محدود به ترور حاج قاسم و ابومهدی المهندس نیست و دستش به خون بسیاری از انسان‌ها در منطقه و دیگر کشور‌ها آلوده است.

وی افزود: امیدواریم حکم صادره از سوی دستگاه قضایی عراق اجرا شود و به برکت خون مطهر شهدا به زودی شاهد اخراج آمریکایی‌ها از منطقه باشیم.

چندی پیش قاضی ویژه دادگاه تحقیق الرصافه که مسئولیت پرونده جنایت ترور شهید «ابومهدی المهندس» نائب‌ رئیس سازمان الحشد الشعبی و شهید «قاسم سلیمانی» و همرزمانشان به او واگذار شده بود حکم بازداشت دونالد ترامپ را بر اساس ماده ۴۰۶ قانون مجازات عراق را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی