English

آزادی ۲ هزار زندانی جرایم غیرعمد به همت بسیج قوه قضائیه

معاون قضایی دادستانی کل کشور و فرمانده بسیج قوه قضایی ظهر امروز از آزادی ۲ هزار زندانی جرایم غیرعمد به همت بسیج قوه قضائیه خبر داد.

آزادی ۲ هزار زندانی جرایم غیرعمد به همت بسیج قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری موج، نشست خبری اختتامیه جشنواره ملی شعر «سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی » با حضور سعید عمرانی معاون قضایی دادستانی کل کشور و فرمانده بسیج قوه قضائیه، امروز صبح در مرکز بسیج قوه قضاییه برگزار شد.

عمرانی با بیان اینکه شهید سلیمانی همیشه خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانست، اظهار کرد: با همکاری بسیج تا کنون ۴۵۰۰ بسته معیشتی میان خانواده نیازمندان توزیع شده است و این اقدامات تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

فرمانده بسیج قوه قضائیه با اشاره به اینکه تا به امروز ۲ هزار زندانی توسط بسیج قوه قضاییه و حقوقدان‌های بسیجی آزاد شده‌اند، افزود: تا پایان سال، دو هزار زندانی دیگر که به دلایل جرایم غیر عمد و جرایم مالی در زندان هستند آزاد می‌شوند. هدفگذاری ما این است که علاوه بر این ۴هزار نفر، هزار نفر دیگر از زندانیان را با همکاری بسیج آزاد کنیم.

وی در پایان گفت: چهارشنبه‌های خدمت از دیگر برنامه‌هایی است که در حال حاضر انجام می‌شود و این ارتباط میان مردم و مسئولان بسیار قابل توجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه