English

سردار حسین اشتری:

برای صیانت از جان و مال و ناموس مردم تا پای جان ایستاده‌ایم

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: جان بر کفان و سبز پوشان ناجا برای حفظ و صیانت از جان، مال و ناموس مردم تا پای جان ایستاده اند و در مقابل هر فرد یا گروهی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند و بر آسایش مردم خدشه ای وارد نمایند، با "اقتدار "ظاهر می شویم.

برای صیانت از جان و مال و ناموس مردم تا پای جان ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در همایش (دو سالانه) سراسری روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه مقام معظم رهبری بهترین تعابیر را در وصف ویژگی های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان فرمودند؛ اظهار داشت: رمز موفقیت "حاج قاسم" ولایت مداری و تبعیت محض از رهبری، دشمن شناسی، دشمن ستیزی بود؛ همه پیرو مکتب جهانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  و ادامه دهنده راه ایشان هستیم.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریتی و جغرافیایی نیروی انتظامی ادامه داد: "امنیت" و "سلامت" از برترین نعمت هاست، تامین و توسعه نظم و امنیت بر عهده نیروی انتظامی است و بر ایفای این نقش، فرصت و توفیق خدمتگزاری خداوند متعال را شاکریم، البته با شیوع ویروس منحوس کرونا، ناجا علاوه بر ایفای نقش ذاتی و قانونی خود، در حوزه صیانت از سلامت مردم و جامعه، اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ... دوشادوش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر متولیان امر ایستاده و تا ریشه کن شدن این ویروس در خدمت مردم و جامعه است.  

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نتیجه چند ارزیابی و نظر سنجی برون سازمانی درباره عملکرد برخی سازمان ها و میزان اعتماد مردمی بیان کرد: بر مبنای این نظر سنجی برون سازمانی، میزان اعتماد و رضایت مندی مردمی از عملکرد پلیس ارتقاء و بهبود یافته است؛ مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و پلیس را ملجاء و پناهگاه خود می دانند و بالاترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم است.

سردار اشتری با بیان اینکه پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را اصل اساسی می دانیم، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در مسیر رشد و تعالی است و قطعا حرکت در مسیر تدابیر رهبری ملاک عمل ماست و اظهار رضایت مندی معظم له را مدال افتخاری بر سینه می دانیم و برای کسب رضایت ایشان همه تلاش و همت خود را به کار می بریم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز ما است، بیان کرد: جان بر کفان و سبز پوشان ناجا برای حفظ و صیانت از جان، مال و ناموس مردم تا پای جان ایستاده اند،در مقابل هر فرد یا گروهی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند و بر آسایش مردم خدشه ای وارد نمایند، با "اقتدار "ظاهر می شویم و اعمال قانون می کنیم، در عین حال " یار مهربان گونه " مردم هستیم.

سردار اشتری در ادامه با اشاره بر نقش موثر سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ارتقاء بنیه معنوی سازمان عنوان کرد: علما، روحانیون همواره مورد اعتماد و امین مردم بوده و هستند، معتقدم روحانیون وعلما در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نیز در ارتقاء فضای معنوی، دینی و انقلابی سازمان نقش موثری را ایفا می کنند؛ باید با توسعه فضای دینی و انقلابی در نیروی انتظامی، مسیر تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی را شتاب دهیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خدمات مطلوب و موثر روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطر نشان کرد: همواره پذیرای نظرات و پیشنهادات همکارانم در بخش های مختلف نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف سازمانی هستم و معتقدم نظرات و پیشنهادات روحانیون گرانقدر نیز در بهبود اجرای بهتر ماموریت ها کارساز و موثر است.  

فرمانده نیروی انتظامی از همکاری مردم با پلیس در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به ویژه توجه به محدودیت های اعمالی تقدیر کرد و گفت: تعامل و همکاری مطلوب مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی مایه مباهات است؛ قدردان چنین مردم فهیم و همراهی هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه