English

پیروز حناچی:

سیاست‌های عدم تمرکز در تهران منشا همه مشکلات پایتخت است

پیروز حناچی شهردار تهران با اشاره به ترافیک و آلودگی هوا در شهر بیان کرد: سیاست‌های عدم تمرکز در تهران منشا همه مشکلات پایتخت است.

سیاست‌های عدم تمرکز در تهران منشا همه مشکلات پایتخت است

به گزارش خبرگزاری موج، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم تهران 1400 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از مناسبت‌ها از جمله برنامه امروز فرصتی برای مرور یکصد سال گذشته و نگاه و برنامه‌ریزی برای 100 سال آینده است همچنین درس گرفتن از تجربیات گذشته در بهتر تعریف کردن آینده برای مردم تهران حائز اهمیت است.

وی افزود: برنامه‌های امسال و سال آینده را معطوف به برنامه‌های تهران 1400 خواهیم کرد که استخوان‌بندی طرح خیابان ولی‌عصر (عج) است.

شهردار تهران ادامه داد: خیابان ولی‌عصر (عج) جایگاه ویژه‌ای در تهران 1400 خواهد داشت چرا که این خیابان ثبت ملی است و پتانسیل ثبت جهانی و بین‌المللی هم دارد.

حناچی با بیان اینکه همکاران ما در شهرداری تلاش می‌کنند فرصتی جهت ثبت جهانی خیابان ولی‌عصر (عج) ایجاد کنند، گفت:‌در حال حاضر کرونا اصلی‌ترین چالش پایتخت است و امروز همه افراد را در سطح جامعه درگیر کرده است.

وی گفت:‌ البته ترافیک و آلودگی هوا از مشکلاتی است که در تهران مانند بسیاری از کلانشهرها وجود دارد و جهت مقابله با آن برنامه‌های بلندمدت نیاز است که باید با جدیت آن را تعریف کرد.

شهردار تهران منشأ همه مشکلات پایتخت را عدم تمرکز اعلام کرد و گفت:‌سیاست‌های عدم تمرکز در تهران وجود ندارد و باید این مسأله مورد بررسی قرار گرفته شود ما نیز تلاش می‌کنیم با همکاری دولت این قضیه را پیگیری کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه