English

کشف ۲۰۷۸ جفت کفش ورزشی قاچاق در یک انبار در جنوب پایتخت

سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: ۲۰۷۸ جفت کفش ورزشی قاچاق در یک انبار در جنوب پایتخت کشف شد.

کشف ۲۰۷۸ جفت کفش ورزشی قاچاق در یک انبار در جنوب پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: هفته گذشته در راستای بازرسی و رصد انبارهای جنوب تهران مأموران این پلیس به یک انبار در باقرشهر مراجعه می‌کنند و به اقلامی که در این انباری وجود داشت مشکوک می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی و رصد انبارهای پایتخت از حیث کشف کالای قاچاق همواره در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی است، گفت: در بازرسی از انبار مذکور تعدادی کارتن با مارک خارجی مشاهده می‌شود که در بررسی‌های بیشتر مشخص می‌گردد حدود ۲۰۸ کارتن (هر کارتن حاوی ۱۰ جفت کفش کتانی ورزشی به مارک LITTON) جمعاً تعداد ۲۰۷۸ جفت کفش موجود است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: بنا بر اظهارات معنونه انباردار کالاهای مکشوفه فاقد اسناد و مدارک مثبت گمرکی بوده و مالک آن پس از تماس تلفنی در محل انبار حاضر و ضمن قبول مالکیت کالاها جهت رسیدگی به اتهام وارده به همراه کالاهای مکشوفه به پلیس امنیت اقتصادی منتقل می‌شود.

سرهنگ ولی پور گودرزی گفت: این فرد در تحقیقات اولیه اظهار کرد کالاها را از فردی که در حوزه خرید و فروش لوازم ورزشی فعالیت می‌کند خریداری کرده و قصد فروش این کتانی‌های ورزشی را در بازار داشته و از قاچاق بودن کالاها هیچ اطلاعی نداشته است.

وی گفت: نهایتاً پس از تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی متهم با تودیع وثیقه قانونی آزاد شد و کالاهای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی استان تهران ارسال شد و ارزش آن تحت استعلام از گمرک قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند که البته بدیهی است که تحقیقات تکمیلی کماکان در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی