English

پیش بینی وضعیت جوی تهران تا ۲۳ آذر ماه/ بارش برف و باران در ۱۲ استان

مدیرکل پیش ‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۱۲ استان کشور طی امروز خبر داد.

پیش بینی وضعیت جوی تهران تا ۲۳ آذر ماه/ بارش برف و باران در ۱۲ استان

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از اردبیل بارش باران و برف رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: در این مدت نیز در جنوب یزد، برخی مناطق کرمان و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر کرمان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، فردا (۲۱ آذر) برای پاره‌ای از مناطق نوار شمالی و شنبه (۲۲ آذر) در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

وی همچنین اظهار کرد: در سایر نقاط کشور از امروز (۲۰ آذر) تا اواسط هفته آینده با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا، انتظار می‌رود غلظت آلاینده‌های جوی در کلان‌شهرهای صنعتی به‌ویژه تهران، اراک، کرج و اصفهان به‌تدریج افزایش یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه از امروز (۲۰ آذر) تا اواسط هفته آینده در بیشتر نقاط کشور انتظار ماندگاری هوای سرد را خواهیم داشت، گفت: از امروز تا یکشنبه (۲۳ آذر) در شمال شرق کشور شاهد کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۸ درجه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز (۲۰ آذر) دریای خزر، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است. همچنین فردا و شنبه (۲۱ و ۲۲ آذر) غرب دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۱ آذر) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۰ و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۲ آذر) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی