English

بارش برف و باران در محورهای ۲۳ استان کشور

سرهنگ شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

بارش برف و باران در محورهای ۲۳ استان کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اظهار کرد: ترافیک در جاده شهریار به تهران محدوده شهر قدس و در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه‌ها گفت: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، مازندران، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان و کرمان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، تهران، قم و یزد بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پیش بینی می‌شود در اکثر استان‌های کشور تا روز دوشنبه بارش باران داشته باشیم و با توجه به شرایط خاص معابر احتیاط بیشتر رانندگان و لزوم رعایت سرعت مطمئنه توصیه می‌شود.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و تردد خودروها از ساعت ۲۱۰۰ تا ۰۴:۰۰ در این شهرها ممنوع و توسط دوربینهای ثبت تخلف، جریمه می‌گردند.

وی خاطرنشان کرد: ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی به این شهرها ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه