English

محسن هاشمی:

ترور شهید فخری‌زاده هشتمین عملیات موصاد در یک دهه گذشته در خاک ایران است

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز بیان کرد: ترور شهید فخری‌زاده هشتمین عملیات موصاد در یک دهه گذشته در خاک ایران است و این حجم از تروریسم دولتی در طول یک دهه علیه یک کشور از سوی رژیم صهیونیستی در تاریخ بین‌الملل کم سابقه است.

ترور شهید فخری‌زاده هشتمین عملیات موصاد در یک دهه گذشته در خاک ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری‌زاده اظهار داشت: اقدام شهید فخری‌زاده اگر چه برای تمامی ایرانیان وطن‌دوست دردآور است اما فرصتی برای ایجاد انسجام و همبستگی ملی است و نباید این فرصت را به خاطر مسائل جناحی و سیاسی قربانی کرد.

وی بیان داشت: این ترور هشتمین عملیات موصاد در یک دهه گذشته در خاک ایران است که طی آن 4 دانشمند و مدیر صنایع هسته‌ای، پدر صنایع موشکی و مغز متفکر صنایع دفاعی ایران را به شهادت رسانده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: این حجم از تروریسم دولتی در طول یک دهه علیه یک کشور از سوی رژیم صهیونیستی در تاریخ بین‌الملل کم سابقه است و مجامع بین‌المللی و مدعی قانون‌گرایی چاره‌ای جز محکوم کردن آن نخواهند داشت در غیر اینصورت جز  حامیان رسمی تروریسم محسوب خواهند شد.

هاشمی افزود: کسانی که در شرایط سخت کشور به تضعیف و تمسخر نهادها امنیتی و نظامی ایران می‌پردازند در سناریوی دشمنان ایران به ویژه عاملان و حامیان این ترور حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار افکار عمومی از نیروهای مسلح، دولت، مجلس و قوه قضائیه وحدت و انسجام در پیگیری حقوقی این مسأله و شناسایی و مسدود کردن مجاری نفوذ و عملیات موصاد در کشور است همچنین انتظار افکار عمومی مجازات عاملان ترور و پاسخ متقابل مطابق بر منافع ملی است.

رئیس شورای شهر تهران در پایان درباره وضعیت کرونا در پایتخت گفت:‌از مصوبه ستاد ملی کرونا برای تشدید محدودیت‌ها در هفته جاری استقبال می‌‌کنیم و انتظار می‌رود هرگونه تصمیم برای تداوم محدودیت‌ها پس از بررسی کارشناسی بازخوردها و نتایج اقدامات دو هفته اخیر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه