English

تقاضای ۷ استان کشور برای عرضه محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره بار تهران

معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از تقاضای ۷ استان کشور برای عرضه محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره بار تهران خبر داد.

تقاضای ۷ استان کشور برای عرضه محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره بار تهران

به گزارش خبرگزاری موج، حسین اعرابی، معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اظهارداشت: در پی انتشار فراخوان عمومی واگذاری موقت غرفه‌های عرضه محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره بار که با استقبال بهره‌برداران 7 استان روبه‌رو شد، جلسه واگذاری این اماکن در محل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برگزار شد.

وی افزود: متقاضیان عرضه محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره بار از 7 استان تهران، اردبیل، همدان، مازندران، سمنان، البرز و گلستان، تقاضاهای خود را برای شرکت در این فراخوان ارسال کردند.

 اعرابی با تأکید بر اینکه 82 درصد متقاضیان، اشخاص حقوقی و 18 درصد افراد حقیقی بودند، افزود: 53 درصد متقاضیان برای عرضه گوشت قرمز و 47 درصد برای عرضه مرغ و تخم مرغ، تقاضاهای خود را ارسال کرده بودند.

گفتنی است، در حال حاضر در میادین میوه و تره بار به طور متوسط قیمت گوشت گوسفند 18 درصد، قیمت گوشت گوساله 16 درصد، قیمت گوشت مرغ (تنظیم بازار) 46 درصد و قیمت تخم مرغ 14 درصد، نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر، پایین‌تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه