English

ادامه بارش‌ برف و باران در کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ برف و باران در کشور خبر داد و بیان کرد: آسمان تهران فردا (۹ آذر) ابری و مه آلود همراه با بارش باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

ادامه بارش‌ برف و باران در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۸ آذر) در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، لرستان، ایلام، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، و شمال و مرکز خلیج فارس، برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، وقوع رعد و برق در مناطق جنوبی، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۹ آذر) علاوه بر این مناطق در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش رخ می‌دهد.

ضیاییان با اشاره به اینکه شدت بارش طی این دو روز در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود، اظهارکرد: طی روز دوشنبه (۱۰ آذر) از شدت فعالیت سامانه بارشی در کل کشور کاسته می‌شود و تنها در نوار شمالی بارش برف و باران و در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از اواخر وقت روز سه‌شنبه (۱۱ آذر) سامانه بارشی دیگری از سمت جنوب غرب وارد کشور می‌شود و طی روز چهارشنبه (۱۲ آذر) در نیمه غربی سبب بارش خواهد شد، گفت: طی سه روز آینده خلیج فارس و دریای خزر نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ آذر) ابری و مه آلود همراه با بارش باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۱۰ آذر) نیز نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی، گاهی بارش پراکنده و وزش باد و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی