English

سردار تقی مهری خبر داد؛

کشف بیش از ۹میلیارد تومانی ارز و طلای قاچاق در فرودگاه حضرت امام (ره)

سردار مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف بیش از ۹میلیارد تومانی ارز و طلای قاچاق در فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

کشف بیش از ۹میلیارد تومانی ارز و طلای قاچاق در فرودگاه حضرت امام (ره)

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسن مهری در تشریح خبرکشف ارز و طلای قاچاق اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای هوایی کشور، همکاران‌مان در پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) از چهار مسافر خروجی به مقصد استانبول (ترکیه) و دوحه (قطر)  183 هزار یورو و 75 هزار دلار جمعاً به ارزش 90 میلیارد و 752 میلیون ریال کشف کردند و به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته از چهار مسافر تمامی ارزها ضبط شد.  

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: همچنین در این فرودگاه هنگام کنترل مسافران خروجی به مقصد لندن170 گرم طلای آب شده به ارزش 2 میلیارد و 270 میلیون ریال در وسایل بار همراه یکی از مسافران کشف و به جهت نداشتن مدارک لازم و اطمینان به قاچاق بودن آن طلاها ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پرونده در خصوص هر یک از متهمان دستگیر شده تشکیل و به همراه ارز و طلای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: برابر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران هر مسافری که صنعت هوایی را برای مسافرت انتخاب می کند، مجاز است معادل 5 هزار یورو ارز و 150 گرم طلای ساخته شده (غیر خام) به همراه داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه