English

موج از حادثه برخورد دو قطار در قزوین گزارش می دهد:

سانحه در قطار مسافربری رشت مشهد

به دنبال برخورد قطار مسافری رشت به مقصد مشهد ۲۳ نفر به صورت سطحی مجروح شدند .

سانحه در قطار مسافربری رشت مشهد

به گزارش خبرگزاری موج ؛ میرحسن موسوی،  معاون امور مسافری راه آهن کشور درتشریح حادثه برخورد دو قطار گفت: در ساعت ۱۹:۳۰ امروز قطار مسافری رشت به مقصد مشهد مقدس به شماره ۱۵۰۷ و ۱۶۲۰ بعد از حرکت از مسیر رشت و رسیدن به ایستگاه کوهین به خط فرعی می رود  و اولین دیزل این قطار با یک واگنی که در آنجا متوقف بوده برخورد می کند. 

وی با ذکر اینکه خوشبختانه در این حادثه به هی چ یک از مسافران آسیب جدی وارد نشده است گفت: لوکوموتیو امداد به محل اعزام شد و بعد از ورود به ایستگاه قطار را مسافربری را به مسیر خود بازگرداند تا به راه خودبه سمت مشهد مقدس ادامه دهد.

به گفته وی دلیل بروز این حادثه بعد از تکمیل بررسی های کارشناسی اعلام خواهد شد. 

همچنین به دنبال بروز این حادثه دکتر سلطانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین با اشاره به جزییات این حادثه گفت :بعد از اعلام این حادثه  به سرعت هفت آمبولانس زمینی اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که ظرفیت انتقال ۳۰ تا ۴۰ مصدوم احتمالی را برخوردار بودند.

سطانی با تاکید براینکه در این حادثه مصدوم بدحالی وجود نداشت گفت : بالغ بر ۲۳ مصدوم سطحی در حادثه اعلام شده وجود داشت که اقدامات درمانی برای تمامی آنها انجام شد.

به گفته وی ۹ مصدوم توسط آمبولانس های اورژانس ۷ مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس و ۲ مصدوم توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان های رازی و رجایی منتقل می شوند و تعدادی از مصدومین نیز در قطار جایگزین هستند  که به سمت قزوین در حرکت است و تکنسین های اورژانس در قطار بر بالین مصدومین هستند که در راه آهن قزوین توسط آمبولانس های اورژانس قزوین به بیمارستان های سطح استان منتقل شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه