English

جدیدترین آمار کرونا در کشور تا ظهر ۲۷ آبان ۹۹/ شناسایی ۱۳۳۵۲ بیمار جدید

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به ۷۸۸ هزار و ۴۷۳ نفر رسید.

جدیدترین آمار کرونا در کشور تا ظهر ۲۷ آبان ۹۹/ شناسایی ۱۳۳۵۲ بیمار جدید

به گزارش خبرگزاری موج، ‌ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در 24 ساعت گذشته 482 بیمار مبتلا به کرونا جان باختند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۲ هزار و ۴۶۱ نفر رسید.

وی افزود: از دیروز تا امروز ۲۷ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۷۹ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به ۷۸۸ هزار و ۴۷۳ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۵۷۰ هزار و ۷۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۵۶۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی عنوان کرد: تا کنون پنج میلیون و ۵۸۶ هزار و ۱۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی