English

انسداد موقت محور چالوس تا ساعت ۱۷ امروز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد موقت محور چالوس تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد.

انسداد موقت محور چالوس تا ساعت ۱۷ امروز

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر و برابر آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور شاهد فروکش بار ترافیک صبحگاهی هستیم و تردد در تمامی جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور به آرامی در جریان است.

وی ادامه داد: تنها در آزادراه قزوین - کرج- تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک ترافیک پرحجم و سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد موقت محور چالوس تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: این محور در محدوده دزدبن تا هزارچم دراستان مازندران برای انجام عملیات روکش آسفالت مسدود است. این وضعیت طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر امروز در تاریخ ۲۰ ۲۵ ، ۲۶ و ۲۷ آبان ماه نیز وجود دارد.

شیرانی ساعت آغاز ممنوعیت تردد در چالوس را شش صبح اعلام کرد و گفت: از ساعت ۶ تا ۱۷ رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

وی در مورد وضعیت جوی جاده ها نیز اظهارکرد: گزارشی در مورد مداخلات جوی در جاده ها نداشتیم اما در جاده های مناطق غربی و شمال غرب کشور احتمال بارش وجود دارد و از این رو لازم است رانندگان با دقت کافی و رعایت تمام مقررات رانندگی کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از آغاز سفر به منظور اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها با این شماره تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی