English

انجام روزانه بیش از ۵۰۰۰ ماموریت اورژانس در تهران

پیمان صابریان از انجام روزانه بیش از ۵۰۰۰ ماموریت اورژانس در تهران خبر داد و بیان کرد تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی، جمعیت، اقلیم و حساسیت‌هایی که دارد آبستن حوادث مختلفی است.

انجام روزانه بیش از ۵۰۰۰ ماموریت اورژانس در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، پیمان صابریان در همایش امنیت، ایمنی و سلامت که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، با اشاره به حجم بالای ماموریت‌های اورژانس پایتخت گفت: روزانه تعداد زیادی مأموریت در پایتخت از سوی اورژانس انجام می‌شود و پلیس و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان نیز در جریان آن و در کنار یکدیگر حضور دارند.

وی تعداد این ماموریت‌ها را با بالغ بر پنج هزار ماموریت در روز اعلام کرد و گفت: واقعیت این است که گرچه کرونا نگرانی‌های زیادی ایجاد کرده و همه باید نسبت به آن حساس باشند، اما نباید تمام تمرکزمان را روی کرونا بگذاریم و باید ضمن هوشیاری و آمادگی در برابر کرونا با توانی مضاعف برای دیگر حوادث نیز آماده باشیم، نباید حوادث دیگری رخ دهد و ما از آن غافل بمانیم.

صابران اضافه کرد: امروز متاسفانه شیوع کرونا باعث بروز مشکلاتی شده که مقابله با آن نیازمند هم‌افزایی بیشتر میان دستگاه‌های امدادی و خدماتی و انتظامی است.

رییس اورژانس تهران با بیان اینکه ۵۲ مخاطره برای تهران در نظر گرفته شده است، گفت: تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی، جمعیت، اقلیم و حساسیت‌هایی که دارد آبستن حوادث مختلفی است که باید برای مقابله با آن آمادگی لازم را داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه