English

افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت و افزایش نسبی دما خبر داد.

افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی امروز و فردا (۳ و ۴ آبان) به دلیل پایداری جو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود، اظهار کرد: همچنین طی این دو روز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۴ و ۵ آبان) در شمال شرق کشور، افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۵ تا ۷ آبان) به دلیل نفوذ جریانات خنک شمالی بارندگی، وزش باد و کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و سپس شمال‌شرق رخ خواهد داد.

ضیاییان با بیان اینکه دریای خزر طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۵ و ۶ آبان) مواج است، تصریح کرد: طی دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ، شرق تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده نیز مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ آبان) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۵ آبتن) نیز صاف همراه با غبار محلی، در بعد ازظهر قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه