English

کیانوش جهانپور:

طرح منع رفت و آمد از ساعت ۲۴ امشب اجرا می شود/ عبور و مرور در ۵ کلانشهر ممنوع شد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: طرح منع رفت و آمد از ساعت 24 امشب چهارشنبه تا ظهر روز یکشنبه اجرا خواهد شد و عبور و مروراز کلانشهرهای تهران، کرج، مشهد، ارومیه و اصفهان ممنوع می باشد.

طرح منع رفت و آمد از ساعت 24 امشب اجرا می شود/ عبور و مرور در ۵ کلانشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری موج، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه مسؤولیت اجرای این تصمیم با کمیته امنیتی اجتماعی ستاد مقابله با کرونا ست، افزود: اجرای این پیشنهاد به کاهش شیوع کرونا و قطع زنجیره این ویروس کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: به هیچ عنوان سفر‌های درون شهری در این پیشنهاد مطرح نبوده و نیست و بحث اصلی سفر‌های برون شهری است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه طرح منع رفت و آمد از ساعت 24 امشب چهارشنبه تا ظهر روز یکشنبه اجرا خواهد شد، افزود:‌ کلیه سفر ها از کلانشهرهای تهران، کرج، مشهد، ارومیه و اصفهان ممنوع می باشد.

 

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز پس از جلسه هیئت دولت گفت:  با توجه به موج سوم کرونا و جهشی که این ویروس در سرعت انتشار و گرفتار کردن افراد داشت در نشست دیروز از رئیس جمهور خواستیم که در تهران، کرج ، مشهد ، اصفهان و ارومیه با توجه به تعطیلات پیش رو منع عبور و مرور و محدودیت در رفت و آمد ایجاد شود که رئیس جمهور نیز موافقت و به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.

* اعمال محدودیت‌ های تردد در ۵ استان

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: از ساعات پایانی امشب تا ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه آینده محدودیت‌های تردد در ۵ استان اعمال خواهد شد.

آقای کیانوش جهانپور در ارتباط زنده با خبر نیمروزی افزود: اعمال محدودیت در سایر استان‌ها و همچنین ساعات محدودیت بسته به ارزیابی وضعیت شیوع کووید ۱۹ دارد که ممکن است محدودیت‌ها را به سایر استان‌ها هم تعمیم دهیم.

وی گفت: تشخیص اینکه سفر‌های مردم ضروری است یا غیرضروری، بعهده نیروی انتظامی است که در مبادی ورودی شهر‌ها بررسی خواهند شد.

جهانپور افزود: این محدودیت‌ها شامل تردد وسایل حمل و نقل عمومی نیست و همچنین پلاک‌های بومی هر شهر اجازه ورود به همان شهر را دارند، اما حق خروج از آنجا را نخواهند داشت.

وی گفت: جزئیات بیشتر اعمال تردد‌ها از طریق کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی کرونا که در اختیارات وزارت کشور است اطلاع رسانی خواهد شد.

جهانپور افزود: ابلاغ این محدودیت‌ها از ناحیه ریاست جمهوری است و وزارت بهداشت فقط درخواست کننده و پیشنهاد دهنده بوده است و ابلاغ آن از سوی رئیس جمهور انجام می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • احسان

    برای اینکه مردم نرن پنج شنبه سر مزار شجریان

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه