English

سردار حسن کرمی:

مردم دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت

سردار حسن کرمی آمادگی یگان ویژه را موجب بازدارندگی نقشه های شوم دشمن در عرصه های مختلف دانست و بیان کرد: مردم دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

مردم دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، مدیران و کارشناسان یگان های ویژه ناجا با اشاره به آسیب های اجتماعی جامعه و جنگ نرم راه اندازی شده از سوی دشمن علیه ملت ایران گفت: دشمن در جنگ نرم، به دنبال تغییر الگوهای دینی و اعتقادی، ترویج سبک زندگی غربی و تضعیف نهاد خانواده در جامعه است.

وی افزود: از مهم ترین زمینه های فعالیت جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برجسته کردن آسیب ها و نقاط آسیب خیز در جامعه است و پلیس در خط مقدم مقابله با این جنگ نرم قرار دارد.

سردار کرمی آمادگی یگان ویژه را موجب بازدارندگی نقشه های شوم دشمن در عرصه های مختلف دانست و تصریح کرد: توان و آمادگی کارکنان باید به طور پیوسته مورد ارزیابی قرار گرفته و در سطح عالی حفظ شود که این امر با تکیه بر پویایی آموزش ها و تناسب آن با تهدیدات پیش رو محقق خواهد شد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: بحمدالله در طول ماموریت های گذشته، موفقیت های زیادی کسب کرده ایم که این نشان دهنده تلاش همه جانبه و اجرای برنامه های اصولی است و باید با تکیه بر نقاط قوت، نقاط ضعف را شناسایی و مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم در ماموریت های محوله به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: باید در ماموریت ها با اخلاق مداری، سعه صدر و مدیریت عمل کنیم تا بتوانیم یک چهره مقتدر و توانمند از این یگان به نمایش بگذاریم.

رئیس پلیس ویژه کشور ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به تمام سبزپوشان و خادمان ملت شریف ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم ما، مردمی ولایت مدار هستند که در حماسه های مختلف سرافراز بوده اند و امروز نیز در این برهه از زمان با هوشیاری و بصیرت، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه