English

کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در شهرهای شمالی کشور

طبق اعلام مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از روز یکشنبه تا سه شنبه دمای هوا در نوار شمالی بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در شهرهای شمالی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز جمعه (۱۱ مهر) در برخی نقاط شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس شمالی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز یکشنبه (۱۲ مهر) در برخی نقاط شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعد و برق و در سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از اواخر روز یکشنبه تا سه شنبه (۱۲ تا ۱۴ مهر) بر شدت بارش‌ها در سواحل دریای خزر و شمال غرب افزوده می‌شود، گفت: در مناطقی از غرب، مرکز، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی نیز بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان از روز یکشنبه تا سه شنبه دمای هوا در نوار شمالی بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ مهر) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۱۳ مهر) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه