English

تداوم بارش‌ باران در کشور تا هفته آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ باران در کشور تا هفته آینده خبر داد.

تداوم بارش‌ باران در کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: طی دو روز آینده در برخی مناطق استان‌های اصفهان، نیمه غربی یزد، شمال فارس، کرمان، جنوب خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات زاگرس در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ مهر) با عبور امواج گذرا از شمال غرب کشور در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان به ویژه طی ساعات بعد ازظهر وقوع رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز یکشنبه (۱۳ مهر) سامانه بارشی در شمال غرب و سواحل دریای خزر تقویت می‌شود، اظهارکرد: گستره بارش به دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران نیز کشیده می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۰ مهر) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۱ مهر) نیز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی