English

احتمال یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان در صورت ترافیک سنگین

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد در صورت بروز ترافیک سنگین در محورهای کندوان و هراز این دو محور روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه یک‌طرفه می‌شوند.

احتمال یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان در صورت ترافیک سنگین

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محورهای کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین بعدازظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه یک‌طرفه می‌شوند درباره محدودیت‌ها. ترافیکی کندوان گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد امروز و فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت ۱۸ تا ۲ بامداد از مرزن‌آباد به کرج و آزادراه تهران- شمال یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت ترافیکی محور هراز افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲ بامداد امروز و فردا از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۹ تا ۲ بامداد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود، همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ساعت ۲ بامداد امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی یادآور شد: در محور سوادکوه تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ فردا از شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه