English

حناچی:

شهرداری تهران به تنهایی از پس هزینه های مترو بر نمی ‌آید

شهردار تهران گفت: در شرایط سختی قرار داریم و شهرداری تهران به تنهایی از پس هزینه‌های مترو بر نمی‌آید

شهرداری تهران به تنهایی از پس هزینه های مترو بر نمی ‌آید

به گزارش خبرگزاری موج، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث خط ۱۰ مترو، اظهار کرد: اصلی‌ترین مشکل و معضل کلانشهرها، از جمله تهران تمرکز جمعیت است که حمل و نقل عمومی و خصوصا حمل و نقل ریلی مهم‌ترین روش برای رفع این معضل است.

وی افزود: خط ۱۰ مترو با طول ۴۳ کیلومتر اهمیت زیادی برای کلان شهر تهران دارد که خطوط ریلی را به مناطقی، چون خاک سفید، نمایشگاه بین المللی و دانشگاه شهید بهشتی خواهد برد.

حناچی با اشاره به اینکه در شرایط سختی قرار داریم و شهرداری تهران به تنهایی از پس هزینه‌های مترو بر نمی‌آید، بیان کرد: حمل و نقل عمومی و مترو موضوع حاکمیتی است و کمک‌های دولت برای تحقق اهداف تعیین شده اهمیت دارد. اداره کلانشهر تهران به تنهایی توسط شهرداری تهران امکان پذیر نیست و باید نگاه و کمک‌های حاکمیتی در کنار شهرداری تهران باشد.

در ادامه سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دولت همکاری‌های زیادی می‌کنند، برخی از پروژه‌های شهری را قرارگاه انجام داده است؛ به طور مثال ۵۰ درصد از پروژه‌های ریلی در کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی