English

رئیس کل دادگستری خوزستان

دستگاه قضایی خوزستان با جدیت پیگیر حل مشکلات کوی مدرس اهواز است

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی استان با جدیت پیگیر حل مشکلات و سندار کردن منازل کوی مدرس (خروسی) اهواز است و مردم این منطقه هیچ نگرانی از تخلیه و اقدام قضایی نداشته باشند.

دستگاه قضایی خوزستان با جدیت پیگیر حل مشکلات کوی مدرس اهواز است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کوی مدرس (خروسی) اهواز که با حضور حجت الاسلام بهمنش معاون قضایی، غیاثوند مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و برخی از مسئولین استانی و شهرستان اهواز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بر حل مسائل و مشکلات و پیگیری سند دار کردن منازل کوی مدرس که مالکیت آن‌ها محرز شده تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه بخش کوچکی از این منطقه در مالکیت سازمان جمع آوری اموال تملیکی می‌باشد این سازمان از طریق مزایده اقدام به فروش اراضی خود در این منطقه کرد و باعث نگرانی مردم کوی مدرس اهواز گردید که دستگاه قضایی استان اعلام می‌دارد که این مزایده هیچ گونه مخاطره‌ی برای مالکیت آنان نخواهد داشت.

وی افزود: مالک زمین‌ها بعد از برگزاری مزایده گفته که من نسبت به اراضی مردم این منطقه که در آن ساکن هستند هیچ ادعای ندارم، ولی مردم نسبت به این موضوع هنوز نگرانی دارند و باید سازمان بازرسی برای بررسی این مزایده در اسرع وقت ورود کند و اگر در این مزایده مشکلاتی وجود داشت، دستگاه قضایی بدون هیچ مسامحه‌ای با مقصرین برخورد جدی و قاطعی می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه اظهار داشت: عده‌ای معدودی فرصت طلب و زمین خوار که ساکن این منطقه نیستند، در این مدت اخیر با سوء استفاده از مردم عزیز با فروش بخشی از زمین‌ها به دنبال تصرف اراضی ملی هستند که در این خصوص دستوراتی به دادستان مرکز استان نسبت به شناسایی این افراد داده شد و مردم هیچ نگرانی از تخلیه و اقدام قضایی نسبت به این موضوع نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اکثر منازل این منطقه فاقد سند می‌باشند افزود: دستگاه قضایی استان با بررسی دقیق این موضوع و تشکیل کارگروه ویژه بررسی مشکلات کوی مدرس، به دنبال سند دار کردن منازل و اراضی این منطقه و مناطق دیگر کلانشهر اهواز که مالکیت مالکان محرز و مورد تائید قرار گرفته، می‌باشد.

رئیس دستگاه قضایی استان بر ضرورت پرهیز مسئولین از هرگونه حاشیه سازی تاکید کرد و گفت: یک عده زمین خوار و فرصت طلب خارج یا در محدوده شهری با سپر قرار دادن و سوء استفاده از مردم عزیز و ولایت مدار اقدام به ساخت و ساز غیر قانونی میکنند مردم نسبت به این افراد حساس و حتما در این زمینه با دستگاه قضایی همکاری مطلوبی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه از مسئولین شهری خواست که هیچ گونه تبعیضی در خدمات دهی بین مناطق مرفه و کم برخوردار نداشته باشند و بر توسعه و خدمات دهی مضاعف از جمله کوی مدرس و مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه مصوب گردید که کارگروهی متشکل از نمایندگان مردم، اداره راه و شهرسازی، استانداری، سازمان ثبت و اسناد، دادگستری و شهرداری کلانشهر اهواز برای بررسی بیشتر مسائل و مشکلات و همچنین پیگیری سند دار کردن منازل کوی مدرس (خروسی) اهواز تشکیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی