English

استاندار تهران:

اموال مازاد دستگاه های اجرایی شناسایی و به فروش برسد

استاندار تهران با تاکید بر شناسایی اموال مازاد دستگاه های اجرایی بیان کرد دستگاه ها نسبت به معرفی این اموال اقدام کنند تا در تشریفات قانونی اموال به فروش برسد.

اموال مازاد دستگاه های اجرایی شناسایی و به فروش برسد

به گزارش خبرگزاری موج، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای اداری استان تهران ضمن تسلیت ماه محرم و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: زنده نگه داشتن شعائر اسلامی، ایستادگی و مقاومت در گروی تاسی از آموزه ها و سیره امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیئت های عزاداری از همراهی مردم تشکر کرد و افزود: با همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان به خوبی برگزار می شود.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری کنکور طبق پروتکل های ابلاغی، تصریح کرد: از آنجا که در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم روسای آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان های تهران با سرعت عمل تمهیدات لازم را برای شروع سال تحصیلی اتخاذ کنند، چرا که بایستی آمادگی کامل داشته باشیم و در زمان مقرر بر اساس دستورالعمل ستاد ملی عمل کنیم.

محسنی بندپی سپس گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز باید مورد توجه جدی قرار گیرد و فرمانداران، بخشداران و بازرسی استانداری در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

وی در مورد شناسایی اموال مازاد دستگاه های اجرایی عنوان کرد: دستگاه ها نسبت به معرفی این اموال اقدام کنند تا در تشریفات قانونی اموال به فروش برسد و از منابع حاصل از آن جهت تکمیل طرح های نیمه تمام استان تهران استفاده شود.

استاندار تهران در مورد ضرورت تحقق دولت الکترونیک تاکید کرد: دستگاه ها توجه جدی به موضوع دولت الکترونیک داشته باشند چراکه در شرایط کرونا بایستی اقدامات طبق تاکید رئیس جمهور به صورت مجازی و الکترونیکی ارائه شود؛ در این زمینه ارائه 95 درصدی خدمات برق منطقه ای تهران بزرگ و شهرستان ها به صورت غیرحضوری جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تاکید کرد: اقدام موثر بعدی در حوزه برق، صرفه جویی با افزایش میزان بهره وری و مدیریت بهینه بود که استان تهران در این زمینه رتبه برتر را کسب کرد و امسال با اینکه 200 هزار مشترک جدید در استان تهران داشتیم ولی پیک مصرف کاهش داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی