English

وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی از استان‌های کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی از استان‌های کشور در سه روز آینده خبر داد.

وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی از استان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب فارس رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت امروز (۴ شهریورماه ) در خراسان جنوبی و فردا و پنج‌شنبه (۵ و ۶ شهریور) در جنوب استان یزد نیز پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: امروز (۴ شهریورماه) در استان‌های ساحلی خزر بارندگی و در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روزهای شنبه و یکشنبه (۸ و ۹ شهریور) هفته آینده نیز در ارتفاعات شمال غرب بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: از چهارشنبه تا جمعه (۵ تا ۷ شهریورماه) افزایش نسبی دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور به‌ویژه استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

به گفته وی، نواحی مرکزی و شرق خلیج فارس طی دو روز آینده و شرق دریای عمان طی پنج روز آینده مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۵ شهریور) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹  درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه (۶ مرداد) صاف گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه