English

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

کارکنان مرزبانی و مرزبانان باید خود عامل امر به معروف و نهی از منکر باشند

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: کارکنان مرزبانی و مرزبانان نیز باید خود عامل امر به معروف و نهی از منکر باشند و همواره در این جهت کوشا باشند.

کارکنان مرزبانی و مرزبانان باید خود عامل امر به معروف و نهی از منکر باشند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار جلال ستاره جانشین مرزبانی ناجا در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان بوشهر با تأکید بر ارتقاء توان عملیاتی مرزبانان، اظهار داشت: ما به عنوان سربازان ولایت، باید با توکل به خداوند متعال و روحیه ایثارگری و ایمان در جهت حراست از مرزها تلاش کنیم و امنیت پایدار را برای مردم و مرزنشینان به ارمغان بیاوریم.

وی با تأکید بر اجرای مستمر آموزش‌های رزمی برای تحقق امنیت پایدار در مرزهای آبی کشور، افزود: مرزبانان با تغییرات مداوم تاکتیک‌ها، مهارت و آموزش‌های تخصصی، باید در راستای ارتقاء آمادگی عملیاتی تلاش کنند و  تاکتیک‌ها را برای اثر بخشی به توان رزمی ارتقاء دهند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا بر امر به معروف و نهی از منکر اشاره و خاطرنشان کرد: در اسلام، از فریضه امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان ضامن اجرای قوانین و دستورهای شرع مقدس یاده شده است کارکنان مرزبانی و مرزبانان نیز باید خود عامل امر به معروف و نهی از منکر باشند و همواره در این جهت  کوشا باشند.

سردار ستاره بر ضرورت ارتقاء توان عملیاتی تأکید و بیان‌داشت: صیانت و پیشگیری، اشراف اطلاعاتی، اقدامات هدفمند عملیاتی و هوشمندسازی از ملزومات توان رزمی و عملیاتی است که بایستی در جهت اثربخشی به مأموریت‌های محوله مدنظر قرار گیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود تأمین معیشت مرزبانان را از اولویت‌ها دانست و گفت: باید در راستای ارتقاء معیشت مرزبانان که در شرایط سخت جغرافیایی و گرما و سرما از مرزهای کشور پاسداری و حراست می‌کنند، تلاش شود و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تعامل و همکاری سازنده مرزبانی استان بوشهر با سایر نهادهای برون‌سازمانی را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: مقابله با پدیده شوم قاچاق و قاچاقچیان مواد مخدر باید با اقدامات منظم و هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی به صورت جدی پیگیری و دنبال شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه