English

تشدید برخورد پلیس با تخلف نشستن مسافران در قسمت بار وسایل نقلیه

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از تشدید برخورد پلیس با تخلف نشستن مسافران در قسمت بار وسایل نقلیه خبر داد.

تشدید برخورد پلیس با تخلف نشستن مسافران در قسمت بار وسایل نقلیه

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب در این باره افزود: طرح تشدید برخورد پلیس راهور فاتب با تخلف قرار گرفتن مسافران در قسمت بار وسایل نقلیه در حال اجراست و به محض رؤیت این تخلف، طبق قانون وسیله نقلیه مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: از جمله مواردی که بسیار خطرناک است و می تواند در صورت بروز تصادف و یا حادثه به کسانی که در قسمت بار قرار گرفته و یا نشسته اند آسیب جدی برساند و دچار مصدومیت کند، همین مورد است و پلیس به محض رؤیت این تخلف به خاطر حفظ جان شهروندان وسیله نقلیه مذکور را متوقف و اعمال قانون می کند.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب با اشاره به تصادف جرحی روز دوشنبه که در پی آن یک دستگاه کامیون و خاور با یکدیگر برخورد کرده و 5 کارگری که در قسمت بار کامیونت حمل اسباب و اثاثیه منزل قرار داشتند، مجروح شدند گفت: رانندگان این گونه وسایل حمل و نقل و جابه جایی بار نسبت به حفظ جان دیگر افراد در وسیله نقلیه مسئولیت دارند و نباید بیش از ظرفیت اعلامی خودرو فرد و یا افرادی را سوار کنند چه برسد به آنکه این افراد اضافی که در خودرو قرار دارند بر روی بار و یا قسمت بار هم قرار داشته باشند.

وی ادامه داد: اینگونه رفتارها علاوه بر خطرات ناشی از حوادث ، باعث بروز خسارات جبران ناپذیری برای خانواده این افراد و شخص راننده می شود.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ بهرام آبادی از رانندگان حمل بار خواست به هیچ عنوان اجازه ندهند که شخص و یا افرادی در قسمت بار حضور داشته باشند؛ چرا که در صورت بروز سانحه اولین آسیب به این افراد و به راننده خواهد رسید و پلیس راهور هم بر همین اساس از تردد اینگونه وسایل نقلیه جلوگیری خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه