English

خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد در اعیاد

مدیر کل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد تا این لحظه در مرحله دوم پویش ایران همدل ۲۰۸ هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد در اعیاد

به گزارش خبرگزاری موج، سید ابوالفضل پرپنچی مدیر کل کمیته امداد استان تهران به خدمات ارائه شده اشاره کرد و گفت: در عید قربان ۱۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی دریافت و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: این مبلغ به صورت نقد و کالا و توسط دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در استان تهران دریافت شد که خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان از آنها بهره مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران همچنین به آغاز پویش ایران همدل اشاره کرد و افزود: مرحله دوم این پویش همزمان با عید غدیر آغاز و تاکنون ۲۰۸ هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند توزیع شد که این پویش با هدف اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر ادامه دارد.

پرپنچی با بیان در عید غدیر علاوه بر اطعام نیازمندان سبد کالا نیز بین خانوارهای نیازمند توزیع شد، تصریح کرد: ۵ هزار و ۵۹۶ سبد کالا، شامل مواد غذایی و اقلام ضروری به خانوارهای نیازمند اهدا شد.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع سبد کالا در عید غدیر ۲۵۰۰ بسته گوشت گرم، ۸۰۰ شیشه عسل و ۴۰۰ قطعه مرغ بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران همچنین به دیدارهای که با حضور رئیس، معاونان و مدیران کمیته امداد و مدیران و روسای اداره کل کمیته امداد استان تهران به مناسبت عید غدیر با خانواده های سادات انجام شد، اشاره و بیان کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی ۶۱ گروه از مسوولان کمیته امداد کشور و استان تهران با خانواده های سادات تحت حمایت دیدار کردند.

پرپنچی خاطر نشان کرد: در این برنامه ۳۰۷ خانواده سادات تحت حمایت مورد دلجویی و تفقد قرار گرفتند که به هر خانواده یک سبد کالا، یک بسته بهداشتی و همچنین کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی