English

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران توسط پلیس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد و اعلام کرد در انبار مربوطه یک هزار و ۴ عدد لوازم خانگی قاچاق از قبیل یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جارو برقی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شده است.

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اعلام کرد اواخر هفته گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی در رصدهای اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انباری در جنوب تهران دپو و جمع آوری کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: گشت زنی های انتظامی آغاز شد تا اینکه مأموران موفق به شناسایی محل" انباری " و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری تعدادی کالای قاچاق در این انباری تخلیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ و مأموران در بازرسی از آن یک هزار و ۴ عدد لوازم خانگی قاچاق از قبیل یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جارو برقی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، به گفته سرهنگ ولی پور گودرزی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه