English

قدردانی سهامداران شرکت پدیده از دستگاه قضایی

جمعی از سهامداران شرکت پدیده با حضور در مقابل ستاد دادگستری خراسان رضوی از مسئولان قضایی که با حکم دقیق و جامع دادگاه سبب احیا شرکت پدیده و‌حقوق از دست رفته سهامداران شدند تقدیر کردند.

قدردانی سهامداران شرکت پدیده از دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس این گزارش سهامداران پدیده، با دست نوشته ها و پلاکاردهایی که همراه داشتند، از اقدامات دستگاه قضایی در احیای حقوق از دست رفته مالباختگان، قدردانی کردند. 

نمایندگان سهامداران شرکت پدیده در حاشیه این تجمع، در دفتر رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی حضور یافتند و در جریان آخرین وضعیت شرکت پدیده پس از صدور حکم قرار گرفتند. 

قدردانی سهامداران شرکت پدیده از دستگاه قضایی1

غلامعلی صادقی، رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی در این دیدار با تشکر از اقدام سهامداران شرکت پدیده، تاکید کرد: ما فقط به وظیفه خود عمل کردیم و از عنایات خداوند متعال و الطاف حضرت رضا (ع) سپاس گزاریم و بحمدالله با حضور سهامداران، شاهد وضعیت مطلوب شرکت پدیده هستیم.

قدردانی سهامداران شرکت پدیده از دستگاه قضایی2

پنجم مرداد ماه سال گذشته بود که جزییات آرای محکومیت متهمان پرونده موسوم به پدیده شاندیز اعلام شد.

دادگاه پس از بررسی تمامی اسناد و مدارک اقدام به صدور حکم کرد و با صدور رأی دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور شعبه مستقر در استان خراسان رضوی؛ متهمان پرونده پدیده به مجازات‌هایی از جمله حبس ابد، استرداد کلیه اموال و مجموع بیش از ۱۵۰ سال حبس محکوم شدند.

همچنین در هفتم مهر ماه سال گذشته دادگستری استان خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای روند اجرای حکم پرونده شرکت پدیده شاندیز را تشریح کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به شرکت پدیده مسترد شده است که در قالب سهام، واحد تجاری و سایر اموالی است که پس از کارشناسی به پدیده منتقل شده است. این موضوع با توجه به اینکه رد مال به شرکت صورت پذیرفته در کل به نفع سهامدارانی است که در این مجموعه شریک هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه