English

سخنگوی تعزیرات حکومتی:

نظارت لازم بر بازار واقعا وجود ندارد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به افزایش قیمت دلار و به تبع آن افزایش قیمت اجناس در بازار گفت: متاسفانه نظارت لازم بر بازار واقعا وجود ندارد.

نظارت لازم بر بازار واقعا وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص آسیب‌شناسی نظارت بر بازار گفت: متأسفانه مشکلی که الان در بازار شاهد هستیم و مردم نیز به آن شدیدا اعتراض دارند این است که با بالارفتن قیمت دلار قیمت اجناس بالا می‌رود اما زمانی که شاهد پایین آمدن قیمت دلار هستیم، به نسبتی که جنس با دلار بالارفته، قیمت آن پایین نمی‌آید.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: این نشان از آن دارد که آن نظارتی که باید بر بازار وجود داشته باشد واقعا وجود ندارد و مؤلفه‌های زیادی دست به دست هم می‌دهند که روند نظارت بر بازار و اثرگذاری بر بازار را می‌تواند کنترل کند.

وی تصریح کرد: در خصوص لبنیات ما متأسفانه شاهد بودیم که دیراعلام کردن نرخ لبنیات باعث سواستفاده کارخانه‌های لبنی می‌شود و از آن طرف مصرف‌کننده نیز گران ‌می‌خرد تا زمانی که نرخ از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام شود.

رایگانی گفت: بخشی از تصمیمات باید خیلی زودتر گرفته شود یعنی اینکه ما متولیان بازار نباید منتظر تصمیم بازار باشیم و بعد نسبت به تصمیم بازار تصمیم‌سازی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه