English

ریزش کوه در جاده هراز و کندوان

معاون راهداری استان مازندران از ریزش کوه در جاده هراز و کندوان خبر داد.

ریزش کوه در جاده هراز و کندوان

به گزارش خبرگزاری موج، حسن جهانیان معاون راهداری استان مازندران در حاشیه بازدید از جاده هراز ضمن اشاره وقوع سیلاب و ریزش کوه بامداد امروز در محورهای شریانی کندوان و هراز عنوان کرد: در این حادثه بیش از هزار و ۶۰۰ مترمکعب سنگ ریزش کرده که با تلاش بی وقفه راهداران منطقه، ریزش برداری انجام و تردد در محورهای شریانی مذکور جریان دارد.

وی افزود: ریزش کوه و سنگ در محور کندوان (محدوده کف هزارچم منطقه صخره و جنب راهدارخانه قدیم) و محور هراز (محدوده حد فاصل تونل شماره ۷ تا تونل شماره ۹) اتفاق افتاد.

وی ادامه گفت: بلافاصله پس از وقوع ریزش، بیش از ۲۰ راهدار به بکارگیری ۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین _نیمه سنگین و سبک راهداری در مناطق حادثه دیده مستقر و اقدامات بهنگامی در جهت ریزش برداری و پاکسازی محورهای یاد شده در دستور کار خود قرار دادند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص علت بروز این حادثه اظهار داشت: نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی، جابجایی سنگ‌ها و سقوط سنگ‌ها از کوه گردید؛ خوشبختانه آسیب جدی به جاده وارد نشده است و در صورت نیاز تنها این قسمت از محور که ریزش سنگ رخ داده است بعد از پاک سازی لکه گیری می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه