English

تداوام باران تابستانی در برخی از مناطق کشور

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوام باران تابستانی طی روزهای آینده در برخی از مناطق کشور خبر داد.

تداوام باران تابستانی در برخی از مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی دو روز آینده در مناطق از آذربایجان شرقی‌، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، شمال همدان، شمال مرکزی، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران تابستانی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (۲۵ و۲۶ تیر) در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به این که روز جمعه (۲۷ تیر) بارش به بخش‌های شمالی شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز محدود می شود، تصریح کرد: همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهیم داشت.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از روز چهارشنبه تا آخر هفته در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز تا چهارشنبه (۲۳ تا ۲۵ تیر) دریای عمان و شرق تنگه هرمز و از روز چهارشنبه شرق خلیج فارس و طی روزهای پنج شنبه و جمعه (۲۶ و۲۷ تیر) شرق و بخش هایی از مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان  تهران فردا (۲۴ تیر) قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با رعد و برق و احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۵ تیر) نیز قسمتی ابری همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود ودمای هوا در گرمترین و خنک‌ترین زمان به ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی