English

مهدی جمالی نژاد:

ما مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه‌ای و محلی دیده‌ ایم

رییس سازمان دهیاری‌ ها و شهرداری‌ های کشور گفت: در مدیریت بحران بحث ‌های امنیتی و سیاسی مطرح است، ما مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه‌ ای و محلی دیده‌ایم.

ما مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه‌ای و محلی دیده‌ ایم

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی جمالی نژاد رییس سازمان دهیاری‌ ها و شهرداری‌ های کشور صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران گفت: هر شهر برای مدیریت بحران یک اکشن پلن دارد و هر اکشن پلن ۱۷ دستگاه را در شهرداری‌ها درگیر می‌کند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرداری‌ها دو مرکز مدیریت بحران و آتش ‌نشانی را دارا هستند قرار شد، کلانشهرها را مدیر عملیاتی ببینند.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه در مدیریت بحران بحث ‌های امنیتی و سیاسی مطرح است، تصریح کرد: ما مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه‌ ای و محلی دیده‌ایم. در سطح ملی و استان تهران، شخص وزیر کشور بحث‌های فرماندهی، امنیتی و سیاسی را پیگیری می‌کنند و در امور عملیاتی که ۱۷ مجموعه در شهرداری‌ها درگیر می‌شوند نیز وزیر کشور این وظیفه را به شهرداری‌ها محول می‌کنند.

وی در پایان گفت: به عقیده من، بسیاری از موضوعات در شهر تهران و کلانشهرها حل می‌شود و تفکیکی وظایف کار را راحت‌تر می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی