English

گرما جوان افغانی را به کام مرگ کشاند

دیروز گرمای شدید تابستان، جوان افغانی را که برای فرار از گرما، همراه با 4 نفر از دوستان خود وارد آبگیری خروشانی در یکی از روستاهای شهرک حسن‌آباد شده بود، به کام مرگ کشاند.

گرما جوان افغانی را به کام مرگ کشاند

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار موج، با اشاره به جزییات غرق شدن یک جوان افغان در آبگیر شهرک حسن آباد گفت: بعد از تماس شهروندان مبنی برای گزارش یک مورد حادثه غرق شدن جوانی افغانی در آبگیری در شهرک حسن آباد، ازآنجاییکه این حادثه درمحلی خارج از محدوده حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بود ، نیروی‌های نجات ویژه و غواصان سازمان آتش‌نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی به این منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد این سازمان به روستای خانلق در شهرک حسن آباد که از سوی شهروندان به عنوان محل بروز حادثه ذکر شده بود، گفت: آبگیری که حادثه در آن رخ داده بود در واقع آبگیر وسیعی بود که برای جمع‌آوری آب‌های سطحی  و در تابستان‌‌ها از آن برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شده است.

ملکی به گفته اهالی در مورد این آبگیر استناد کرده و گفت: بنابر اعلام اهالی روستا، به خاطر احتمال خطراتی که این آبگیر داشته، هیچ وقت از این آبگیر برای شنا و آب‌تنی استفاده نمی‌شده است اما در روز حادثه ۴ الی ۵ جوان ۲۴ الی ۲۵ ساله برای شنا به داخل آبگیر می روند که از همان ابتدای ورود به خاطر شرایط خاص آبگیر تازه متوجه خطرناکی آن شده و درصدد خروج از آبگیر قرار می گیرند.

وی با ذکر اینکه از5 جوانی که برای شنا وارد آبگیر شده بودند 4 نفر موفق به نجات خود از آب خروشان آبگیرشده اند گفت: با این وجود متاسفانه یک نفر از آنها در داخل آب گرفتار شده و نتوانسته بود از آبگیر خارج شود و اثاری از وی نیز مشاهده نمی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با تاکید براینکه عملیات جستجو برای یافتن سرنخی از این جوان تا ساعت ۴ بامداد ادامه داشته است گفت: بعد از استراحتی کوتاه دوباره صبح امروز عملیات جستجو آغاز شده تا در نهایت  ظهر امروز غواصان این سازمان موفق شدند جسد این جوان افغانی را که درعمق ۲۰ متری آب گرفتار شده بود را بیرون بکشند.

به گفته ملکی،  جسد این جوان افغان، به عوامل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه تحویل داده شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی