English

سردار رحیمی خبر داد؛

کشف ۶ تریلیون انواع خودروی احتکاری در غرب تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف ۶ تریلیون انواع خودروی احتکاری در غرب تهران خبر داد.

کشف ۶ تریلیون انواع خودروی احتکاری در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر، گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری 150 تهرانسر همسو با سایر همکاران در اجرای ماموریت محوله اهتمام ورزیدند.

وی افزود: ماموران کلانتری 150 تهرانسر با انجام اقدامات اطلاعاتی، از دپو و احتکار تعداد زیادی انواع خودرو خارجی در 2 پارکینگ کنار هم مطلع شدند که بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات ویژه این کلانتری قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی،  تیم‌های مختلف عملیاتی طی یک عملیات همزمان در بازرسی از پارکینگ های مورد نظر 290 دستگاه انواع خودروهای خارجی احتکار شده، کشف کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حاکی از این بود که خودروها بیش از یک سال در این پارگینگ ها دپو شده است، افزود: خودروهای مکشوفه شامل 154 دستگاه سانتافه ، 48 دستگاه پیکانتو، 43 دستگاه اپتیما، 6 دستگاه سوناتا، 13 دستگاه سورنتو، 2 دستگاه تاتا و 24 دستگاه سراتو است.

سردار رحیمی، ارزش تقریبی خودروهای کشف شده را برابر اعلام کارشناسان 6 تریلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی